VİMER, Global En İyi Performans Ödülleri’nde Başarı Kazandı
Vergi İdaresi Başkanlığı’na bağlı VİMER, Contact Center World’un düzenlediği 2025 yılı Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri’nde yer aldı. Çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanındaki en iyi uygulamaları teşvik eden organizasyonda VİMER, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesel Finali’nde “en iyi kamu hizmeti” kategorisinde gümüş madalya kazandı.
Contact Center World, dünya genelinde 200’den fazla ülkede faaliyet göstererek sektörün gelişimine katkı sağlayan önemli bir organizasyondur. Yıllık olarak düzenlenen Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri, kuruluşları uluslararası alanda tanıtmayı ve ödüllendirmeyi amaçlar. Türkiye de dahil olmak üzere 83 ülkeden 2500’den fazla başvurunun yapıldığı bu yılki etkinlikte, VİMER ikincilik ödülüne layık görüldü.
VİMER, vergi mevzuatı ve işlemleri alanında danışmanlık, ihbar alma, borç sorgulama gibi hizmetler sunarak mükelleflere destek olmaktadır. Günlük ortalama 5000 çağrıya cevap veren VİMER, teknolojik altyapısını güçlendirerek ve çalışan kadrosunu genişleterek hizmet çeşitliliğini artırmaya devam etmektedir.
Özellikle vergi kaçağı ve kaybının önlenmesi amacıyla VİMER, Dijital Vergi Dairesi, sosyal medya hesapları ve diğer iletişim kanallarını kullanarak hizmet sunmaktadır. Ayrıca yapay zeka destekli Dijital Vergi Asistanı-GİBİ ile mükelleflere 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Hazine ve Maliye Bakanı, VİMER’in aldığı ikincilik ödülünün hizmet kalitesinin uluslararası düzeyde kabulünü gösterdiğini belirterek, mükelleflerin vergi konularında doğru ve hızlı bilgiye erişebilmesi için çalışmaların devam edeceğini açıkladı.